FANDOM

DibEdytuj

The Wettening Dib i Gaz

Relacja pomiędzy Gaz a Dibem jest bardzo chaotyczna. Gaz nienawidzi go każdą cząstką swojej egzystencji i w każdej chwili jest w stanie wyjść z siebie, by tylko ukarać swego brata za wchodzenie jej w drogę. Dib jest starszy od niej o kilka miesięcy albo i nawet rok, jednakże w serialu nie jeden raz można zauważyć, że w porównaniu do niego zachowuje się o wiele dojrzalej. Tylko kilka razy Gaz wydawała się być uprzejma dla swojego brata, lecz zawsze nie trwało to zbyt długo.

W odcinku Dib's Wonderful Life of Doom, kiedy ich ojciec, Profesor Membrane, stwierdził, że DNA jego syna wydaje się być inne niż zazwyczaj, Gaz powiedziała do niego z grymasem na twarzy: „Myślę, że powinnam cię przeprosić za bycie wredną dla ciebie przez cały ten czas”. Jednakże, od samego początku była to iluzja stworzona przez Zima, więc w rzeczywistości jest to mało prawdopodobne, że mogłaby wypowiedzieć te słowa.

W NanoZIM, Gaz pomogła Dibowi w nawigacji mikro-kombinezonu we wnętrzu jego ciała, aczkolwiek przez cały czas myślała, że gra w konsolową grę online. Nie była świadoma tego, że operowanie mikro-kombinezonem ma na celu uratowanie jego mózgu.

ZimEdytuj

Zim i Gaz jako parasolka

Zim korzystający z Gaz jako parasolki.

Relacja Gaz z Zimem może zostać opisana jako nieprzyjazna, lub w najlepszym wypadku oziębła. Ani jedna, ani druga strona nie wykazała nic podobnego do miłości  lub przyjaźni. Co więcej, Gaz powiedziała do Zima tylko parę zdań w całym serialu. Postrzega go bardziej jako nieznośny kłopot niż poważne zagrożenie dla Ziemi. Pomiędzy wydarzeniami pierwszych paru odcinków, Gaz i Zim spotkali się. Można przypuszczać, że ich pierwsze spotkanie nie było przyjazne ani miłe.

Mimo, że nie rozmawiają ze sobą za wiele, mają trochę wspólnych rzeczy: nienawiść do Diba i chęć zniszczenia ludzkiej rasy. Obydwoje mają skłonność do bycia melodramatycznymi gdy są zdenerwowani oraz obydwoje mają zamiłowanie do destrukcji.

odcinku pilotażowym, Gaz wydaje się posiadać większe zainteresowanie Zimem niż w normalnym serialu. Szyderczo uśmiecha się gdy Zim chce zjeść fasolki, oraz patrzy na niego gdy ten cierpi z powodu reakcji alergicznej.

Profesor MembraneEdytuj