FANDOM

Uwaga
Artykuł dotyczy bieżących wydarzeń w związku z czym może ulegać znacznym zmianom a jego treść może się szybko zdezaktualizować.

Jak na razie nieznany z tytułu pełnometrażowy film przywracający Zima na ekrany telewizorów, po siedmiu latach od ostatnich powtórek, został ogłoszony 4 kwietnia 2017 roku w postaci wideo-zapowiedzi na oficjalnym kanale Nickelodeonu.

Przecieki i pogłoski Edytuj

Jako pierwszy znak, wskazujący, że coś większego może dziać się za kulisami, można uznać fakt wycofania się twórcy Zima, Jhonena Vasqueza z aktywnego tworzenia serii komiksowej, pomimo, że był on wcześniej niezwykle zaangażowany zarówno w oryginalną serię, jak i komiks.

Najbardziej znany przeciek odn. filmu pochodził z listopada 2016 roku, gdy inny pracownik Nickelodeonu, C.H. Greenblatt, odpowiedzialny m. inn. za produkcję Henio Dzióbek, stwierdził na Tweeterze, iż twórca Zima zaangażowany jest w prace nad planowanym na 2017 rok, filmem. Sam Vasquez dementował jednak plotki, jednak wg. nieoficjalnych źródeł, głównie ze względu na stanowisko stacji stanowczo zakazujące informowania fanów o aktualnych planach wobec Zima.

Inne zapowiedzi Edytuj

Wkrótce po pierwszej oficjalnej zapowiedzi, Nick opublikowało dwa kolejne, oba w podobnym tonie, ciemne tło z zabawnym dialogiem Zima usiłującego brzmieć przerażająco oraz GIR'a który swoim chichotem niweczy jego zamiary.

Znane fakty Edytuj

GaleriaEdytuj

Linki Edytuj