FANDOM

Ty! Właśnie zostałeś przeniesiony do klasy podziemnej. I ty - po prostu mam cię dosyć.

- Ms. Bitters w trakcie wyznaczania miejsca dla nowej uczennicy, odc. Tak: The Hideous New Girl

You! You have just been transfered to the underground classroom. And you- I'm just tired of you.

Ms. Bitters jest nauczycielka w klasie, do której chodzą Zim oraz Dib, której postać została żywcem przeniesiona z komiksu Jhonena Vasqueza - Squee!. Nie jest znane jej imię ani dokładny wiek ze względu na nietypowe jak na nauczyciela zdolności, takie jak materializowanie się z cienia, wężowe ruchy i inne przesłanki dostarczane przez show. Ms. Bitters może również nie być człowiekiem.

WyglądEdytuj

Ms. Bitters to wysoka, szczupła kobieta w podeszłym wieku o siwych włosach ułożonych w kok. Zawsze nosi czarną suknię oraz takież buty.

O postaciEdytuj

Ms. Bitters ma w sobie wiele ze stereotypowej, złej, starej i zgorzkniałej nauczycielki. Demoniczna i pełna jadu, swym uczniom nie szczędzi ironicznych uwag, a czasami nawet ich straszy, na każdym kroku dając do zrozumienia, jak wielką darzy ich niechęcią. W odc. Parent-Teacher Night w podobny sposób traktuje swoich dawnych wychowanków, których pociechy aktualnie uczy Bitters. Posiada nietypowe metody nauczania, takie jak np. kazanie uczniom uczenia się informacji o prawach autorskich chroniących podręcznik i egzekwowanie znajomości tych wiadomości.

Na przekór swojej dość stereotypowej prezencji, Ms. Bitters sprawnie korzysta z komputera i innych nowinek technicznych.

W zasadzie jedynym momentem, gdy okazuje swoją łagodniejszą stronę, jest jej retrospekcja w odc. Halloween Spectacular of Spooky Doom.

CiekawostkiEdytuj

  • W odcinku Career Day Ms. Bitters opowiedziała, że będąc dzieckiem chciała zostać astronautką. Stwierdza również, że ostatecznie poleciała w kosmos, jednak jej rakieta implodowała, co może być kolejną przesłanką ku stwierdzeniu, że Ms. Bitters nie jest człowiekiem.
    • Co więcej, w odc. The Voting of the Doomed opatulona w szatę z kapturem stwierdza, że nie jest w stanie zbyt długo wytrzymać w promieniach słonecznych.
  • Planowano, by Ms. Bitters miała więcej retrospekcji, jednak ze względu na ograniczony czas musiały one zostać zredukowane.