FANDOM

Nano zim 3 odcinek serialu

Wzrost Zima „Jesteś bardzo mały...”
Ten artykuł został oznaczony jako zbyt krótki, lub zawierający nierozwinięte sekcje.
Jeśli jesteś w stanie, rozbuduj go!
DSC01074

Dib zakrada się do bazy Zima, robi zdjęcia Zima bez jego przebrania i wkłada je na dyskietkę. Zim odkrywa Diba i kurczy się do rozmiarów mikroskopijnych, aby wejść do ciała Diba przez mikroskopijne okręty podwodne. Zim uzyskuje dostęp do układu nerwowego Diba, dając mu kontrolę nad ramionami Diba, a co za tym idzie, zmiażdżyć dyskietkę. Kiedy Dib ujawnia, że ma kopię dysku ukrytego w swoim domu, Zim podróżuje do mózgu Diba, aby usunąć wspomnienie miejsca, w którym ukryta jest kopia dysku, i jako dodatkowy bonus niszczy mózg Diba do tego stopnia, że nigdy nie będzie znowu zagrożenie. Dib następnie połyka mini-łódź podwodną (stworzenie swojego taty) i zaczyna walczyć z Zim, używając kontrolek, które wyglądają niesamowicie jak gra wideo. Jednakże, ponieważ Zim jest w jego wnętrzu, Dib zaczyna tracić kontrolę, a Gaz, który myśli, że to tylko gra online, zajmuje miejsce jej brata i zaczyna grać to, co jej zdaniem jest grą wideo. W końcu udaje jej się pokonać Zima, tym samym ratując życie Diba.