FANDOM

Wzrost Zima „Jesteś bardzo mały...”
Ten artykuł został oznaczony jako zbyt krótki, lub zawierający nierozwinięte sekcje.
Do rozbudowy: akcja odcinka
Jeśli jesteś w stanie, rozbuduj go!
Zim i GIR, Walk of Doom „Aaa, nic nie widzę!”
W tym artykule brakuje grafik. Jeśli możesz, Dodaj je!

Parent Teacher Night jest trzecim odcinkiem serialu, po raz pierwszy wyemitowanym 6 kwietnia 2001 roku.

W Szgole ogłoszona zostaje tytułowa „noc rodzica i nauczyciela” aby nauczyciele mieli okazję do zapoznania się i rozmowy z rodzicami sowich uczniów. Siłą rzeczy, nie mając do dyspozycji rodziców, Zim zmuszony jest do przystosowania, dotychczas mających jedynie trzymać pozory Roborodziców, do ich udawania.

Akcja odcinka Edytuj

Zmiany względem oryginalnego scenariusza Edytuj

  • Scena przygotowania Roborodziców do spotkania z ludźmi pierwotnie miała przedstawiać GIR'a przełączającego na filmy z lat czterdziestych. Ze względu na widoczną w nich broń i palenie tytoniu, scenę zmieniono.
  • Słowo „biegunka” pojawiające się w jednej z reklam miało być w sugestywnym, brązowym, kolorze.

Nieścisłości i błędy animacji Edytuj

  • Kolor sukni Ms. Bitters zmienia kolor z fioletowego na czarny w czasie trwania odcinka.
  • Oblanie ponczem nie parzy Zim'a, choć woda w The Wettening i cola w Tak: The New Hedious Girl już tak.
  • Tytuł i pierwsze sceny odcinka wskazują, że zebranie ma mieć miejsce w nocy, choć już w czasie zebrania za oknem jest widno a zegar w sali wskazuje 12:16.
  • Przy odtwarzaniu nagrania z Zim'em potwierdzającym, że przyprowadzi rodziców na zebranie, zegar jest nieruchomy choć wciąż słychać tykanie.
  • W ostatnich sekundach odcinka, gdy Ms. Bitters nachyla się wściekła nad Dib'em, zegar wciąż pokazuje 12:16.
  • GIR, ścigając akwizytorkę sprzedającą kosmetyki, znika przez wyjściem z kadru.

Ciekawostki Edytuj

  • Kwestia Zim'a, gdy wrzeszczy na Ms. Bitters słowami „You lie! YOU LIE!”, została żywcem przeniesiona z komiksu „Johnny the Homicidal Maniac”, gdzie tytułowy bohater w ten sam sposób wrzeszczy na Squee'go.
  • Odcinek wskazuje iż klasy w Szgole mają monitoring, choć ten element wyposażenia nie pojawia się nigdy później.
  • Chłopiec z filmu instruktażowego o prawidłowym rodzicielstwie, który Zim puszcza Roborodzicom jest podobny do Timmy'ego z „Wróżków Chrzestnych”, innej kreskówki Nickelodeon'u.
  • Nieco wcześniej, na ekranach dostrzec można stare kreskówki, podobnie jak w intrze „Futuramy”, spośród produkcji rozpoznać można m. inn.:
  • W odcinku po raz pierwszy i jedyny Roborodzice grają większą rolę przebywając poza bazą Zim'a.
  • Tytuł odcinka jest pierwszym korzystającym z drugiej, „gryzmołowatej”, czcionki serialu.
  • Pierwotnie odcinek został sklasyfikowany jako nadający się do oglądania przez dzieci w wieku do 6 lat (TV-Y), co zmieniono później na dzieci powyżej 7 lat (TV-Y7). Podobnie klasyfikowano pierwszy odcinek serialu The Nightmare Begins.