FANDOM

Zim i GIR, Walk of Doom „Aaa, nic nie widzę!”
W tym artykule brakuje grafik. Jeśli możesz, Dodaj je!

Recap Kid (dosł. dzieciak do przypominania) to przewijająca się poza akcją komiksów postać, pojawiająca się zawsze na samym początku zeszytu i przypominająca czytelnikom akcję poprzedniego numeru.

Charakter Edytuj

Recap Kid jest kreowany na parodię typowego fana Invader'a Zim'a. Jest hiperaktywnym dzieckiem o nieokreślonej płci, fanatycznie oddanym serii komiksowej. Uważa się za wielkiego znawcę komiksowego uniwersum oraz, podobnie jak większość fanów, uwielbia GIR'a a w jednym z zeszytów ostro reaguje na przypadkową zmianę koloru oczu Dib'a. Jego podsumowania poprzednich zeszytów niemal zawsze przeradzają się w słowotok w którym wymienia swoje ulubione momenty poprzedniego numeru, komentuje niektóre pomysły autorów, dzieli się przemyśleniami a także rzuca krótkie komentarze i czasem słowa zachęty odn. bieżącego numeru.

Wygląd Edytuj

Charakterystyczne cechy wyglądu postaci to ogromne, niebieskie oczy, nieproporcjonalnie duża głowa z brązową czupryną i szczerbaty grymas, jak przy wrzasku, niemal zawsze obecny na jego twarzy.

Najczęściej nosi różową bluzę z kapturem naciągniętym na głowę i czarne spodnie. W komiksach najczęściej ukazane są 4 jego wizerunki w różnych pozach które przybiera w miarę swojego elaboratu.

Udział w komiksach Edytuj

Recap Kid towarzyszy komiksom od samego początku. W pierwszym numerze zapewnia wprowadzenie do fabuły, w kolejnych jego rola sprowadza się do komentarza poprzedniego numeru.

W kilku zeszytach Recap Kid pojawia się we właściwej części komiksu, jednak nawet wtedy nie ma żadnego wpływu na fabułę i zwykle zostaje staranowany przez duży obiekt, lub w inny sposób usunięty, gdy jego komentarz dobiegnie końca.

Ciekawostki Edytuj

  • Ma alergię na bułki od hot-dogów. (12 nr. komiksu)
  • W komentarzu pod jednym z fan-artów przedstawiających starszego Recap Kid'a, Jhonen Vasquez stwierdził, że bohater, przez swoją hiperaktywność, nie dożyłby wieku na jaki wskazuje obrazek.