FANDOM

Squee
Todd „Squee” Casil jest bohaterem wcześniejszych komiksów Jhonen'a Vasquez'a pojawiającym się gościnnie w pilotażowym odcinku serialu.

O postaci Edytuj

Squee jest jedną z pierwszych postaci przemyconych do serialu z wcześniejszych prac autora. Jest drugoplanowym bohaterem komiksu Johnny the Homicidal Maniac, oraz głównym jego spin-offu, zatytułowanego Squee!

Jedyną osobą nawiązującą z nim relacje jest tytułowy Johnny i to on wymyślił przezwisko Todd'a, od niemego pisku jaki ten wydał z siebie, przy pierwszym spotkaniu. Rodzice nie troszczą się o niego - matka zazwyczaj leży, ignorując syna, a ojciec wytyka mu sam fakt jego istnienia, twierdząc, że bez niego byłoby inaczej, lepiej. Jego jedynymi przyjaciółmi są Johnny oraz Pepito, syn Szatana oraz chrześcijańskiej kobiety, jednak Squee często się ich boi.

Chłopca można często zauważyć z jego pluszowym misiem, o imieniu Shmee. W jednym z zeszytów książce zostało wyjaśnione, iż pluszak "wchodzi" do snów Squee'go, by wchłaniać koszmary, które pojawiają się w jego głowie.
Squee lookalike

Wizerunek Squee'go

CiekawostkiEdytuj

Food fight (Squee at the right)

Squee w odcinku pilotażowym Invader'a Zim'a

  • W pewnym momencie produkcji serialu padł pomysł, by zastąpić Dib'a Squee'm, kontynuując zwyczaj Jhonen'a zapożyczania postaci z JtHM. Pomysł nigdy nie doczekał się realizacji.
  • Dib nosi koszulkę podobną do koszulki Squee'go, która pojawiła się w kilku komiksach.
  • W 2013 roku Jhonen ogłosił, że pracuje nad nowym serialem internetowym, który będzie testowym uruchomieniem większego projektu Johnny The Homicidal Maniac.