FANDOM

Wzrost Zima „Jesteś bardzo mały...”
Ten artykuł został oznaczony jako zbyt krótki, lub zawierający nierozwinięte sekcje.
Do rozbudowy: historia postaci, ciekawostki
Jeśli jesteś w stanie, rozbuduj go!
Zim i GIR, Walk of Doom „Aaa, nic nie widzę!”
W tym artykule brakuje grafik. Jeśli możesz, Dodaj je!

Część druga zakłada sparaliżowanie twojej bazy, abyś mógł tylko patrzeć, JAK RUJNUJĘ CI ŻYCIE!

- Tak do Zim'a, odc. Tak:The Hedious New Girl

Part two, involves cippling your base, so you can only watch, AS I RUIN YOUR LIFE!

Tak jest postacią pojawiającą się w odcinku Tak:The Hideous New Girl, oraz, pośrednio w kilku innych epizodach oraz komiksach.

O postaci Edytuj

Tak jest niedoszłym Najeźdźcą, która po wielu latach postanowiła uciec od pracy wyznaczonej jej przez Mózgi kontrolne, by znaleźć sposób by zaimponowanie samym Najwyższym, jednocześnie dokonując zemsty na Zim'ie, odpowiedzialnym za jej niedolę, i w ten sposób zasłużyć na miano Najeźdźcy.

Po swoim debiucie, Tak miała zostać powracającą antagonistką w serialu, jednak jego anulowanie ograniczyło jej, fizyczną, obecność do jednego odcinka.

Wygląd Edytuj

Jak wszystkie Iekenki, Tak ma zieloną skórę i parę zakręconych w tył czułek. Jest o pół głowy wyższa od Zim'a a także należy do mniejszości posiadającej duże, ciemnofioletowe oczy. Pd jej lewym okiem dostrzec można pieprzyk a jej lewą skroń zajmuje implant z przewodem ciągnącym się na tył głowy. Podobnie jak GIR, jest rysowana z poprzekreślanymi ustami.

Ubiór Tak został zapożyczony od tytułowego Jhonny'ego z komiksu J. Vasquez'a Jhonny the Homicidal Maniac. Nosi rodzaj fraku z nadrukowanym irkeńskim logotypem, czarne spodnie i ciężkie buty z wysoką cholewą i licznymi zapięciami.

W odróżnieniu od innych znanych z serialu Irkenów, zamiast praktycznego przebrania, Tak używa projekcji holograficznej, by upodobnić się do młodej dziewczyny. Wtedy również frak zmienia kolor z fioletu na czarny z szarymi pasami a jej PAK maskuje projekcja plecaka. W ludzkiej postaci ma, sięgające szyi, ciemnoniebieskie włosy formujące wyraźny przedziałek, kolczyki oraz cień do powiek.

W przeciwieństwie do Zim'a, Tak pozostała nierozpoznana nawet przez Dib'a, aż sama nie zechciała się ujawnić. W zasadzie jedyną wadą jej przebrania jest brak czwartego palca u dłoni, jako, że w serialu Irkeni mają po 3 palce a ludzie po 4.

Osobowość Edytuj

W porównaniu z Zim'em, Tak zdaje się być doskonałym materiałem na Najeźdźcę. Indywidualistka o silnym charakterze, odrzuca typowy uniform Irkenów na rzecz własnej kompozycji i stosuje własny emblemat, Irkeńki symbol z przedłużonymi czułkami. Modyfikacji nie uniknął jej SIR o imieniu Mimi, uzbrojony w szponiastą rękę a nawet sama Tak wszczepiła sobie implant pozwalający hipnotyzować mniej inteligentne istoty i naginać je do swej woli. Jest wyrachowana i bezwzględna, wtapiając się pomiędzy ludzi, zniewoliła prezesa korporacji Delishus Weenie, by jako jego przybrana córka mieć dostęp do znacznych zasobów pieniężnych. Jak sama twierdzi, nie chodzi jej o zemstę za Zim'ie a raczej o odzyskanie należnej jej misji wraz ze statusem Najeźdźcy, co jednak nie przeszkadza Tak przez kilka dni bawić się kosztem Zim'a, rzucać w niego jedzeniem, co u Irkenów doprowadza do poparzeń, urządzając mu spotkanie z psami i dręczyć na inne sposoby.

Choć zbuntowała się przeciw decyzji Mózgu kontrolnego, pozostaje wierna Najwyższym, licząc, że po zrealizowaniu swego planu wobec Ziemi, zostanie doceniona i mianowana Najeźdźcą.

O ile z początku nienawidzi jedynie Zim'a za zrujnowanie jej dotychczasowego życia, resztą ludzi gardząc za ich głupotę, po wydarzeniach z odcinka szczerą nienawiścią pała również do Dib'a, czemu daje upust już pod postacią statku.

Statek Tak Edytuj

Osobny artykuł: Statek Tak

Aż do wydarzeń ze swojego debiutu, Tak korzystała z własnoręcznie skonstruowanego statku. Poza unikalnym wyglądem, nieco inną paletą barw i oznaczeniem symbolem bohaterki, jego najbardziej prominentną cechą jest komputer pokładowy dający możliwość skopiowania osobowości właściciela, dzięki czemu sztuczna inteligencja statku myśli niemal dokładnie jak on sam. To dzięki tej cesze, choć dalsze losy Tak są nieznane, to kopia jej osobowości sterująca statkiem wciąż pojawia się w dalszych odcinkach i komiksach.

Historia Edytuj

Historia Tak rozpoczyna się na planecie Devastis służącej Irkenom jako centrum szkoleniowe. Po latach przygotowań, w dniu egzaminów wymaganych od każdego kandydata na Najeźdźcę, przed jej kwaterą, pojawia się jednak Zim, który nie mogąc wydostać słodyczy z zaciętego automatu, decyduje się porywać ogromnego mecha i strzałem lasera zniszczyć urządzenie wraz z blokiem zasilającym, powodując zaciemnienie na całej półkuli planety. Zatrzaśnięta wewnątrz Tak nie może się przez to stawić na egzaminy, które przebiegły niezakłócone na drugiej półkuli.

Wydostawszy się, postawia zaapelować do Mózgu kontrolnego, jednak jej wniosek o powtórny test zostaje odrzucony. Jako, że kolejny termin został wyznaczony za 70 lat, na ten czas Tak zostaje przydzielona do ekipy sprzątającej i wysłana na planetę Dirt gdzie spędza 20 lat sprzątając nieprzyjazny glob pokryty wrakami. Po tym czasie, skonstruowawszy własny statek, Tak ucieka z niedoli i rozpoczyna poszukiwania sprawcy zaciemnienia, które ostatecznie doprowadzają ją na Ziemię.

Przybywszy na planetę, Tak weszła w rolę przybranej córki prezesa korporacji Delishus Weenie, jego samego przetrzymując zamrożonego w czasie i wypuszczając okazjonalnie dla zachowania pozorów.

W niedokończonych odcinkach Edytuj

Tak miała powrócić w odcinku Top of the line gdzie wg. planowanego scenariusza miała dokonać sabotażu w czasie konkursu robotów SIR w efekcie którego ostać się miały jedynie jej Mimi, GIR oraz SIR'y należące do Tenn oraz Skodge'a. Miała również pojawić się w anulowanym filmie Invader Dib.

Odcinki i komiksy z Tak Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Wg. wywiadu udzielonego serwisowi Geeks World Wide po premierze 13 numeru, komiksowy debiut Tak nie jest planowany.[1]

Przypisy Edytuj

  1. [1]