FANDOM

Zim i GIR, Walk of Doom „Aaa, nic nie widzę!”
W tym artykule brakuje grafik. Jeśli możesz, Dodaj je!

Tenn jest postacią pojawiającą się w odcinkach Megadoomer oraz The Nightmare Begins a także jedną z niewielu znanych Irkeńskich Najeźdźców płci żeńskiej.

O postaci Edytuj

Tenn pojawia się na krótko jedynie w dwóch odcinkach serialu stąd niewiele wiadomo na jej temat.

Wygląd Edytuj

Z wyglądu jest bardzo podobna do Zim'a z wyjątkiem widocznych, długich rzęs, zakręconych czułek i nieco bardziej różowego koloru oczu. Jej wygląd w The Nightmare Begins, jako postaci pojawiającej się w tle, został uproszczony, bez pasków na uniformie i plam na PAK'u.

Historia Edytuj

Jako Najeźdźca, została wysłana na planetę Meekrob, celem podboju, lub przynajmniej uczynienia jej podatną na inwazję floty uderzeniowej Irkenów. W swoich działaniach okazała się na tyle skuteczna, że Wszechmocni Najwyżsi postanowili wysłać jej Megadoomera, potężnego mecha wyposażonego w różnorodną broń i kamuflaż optyczny. Niestety przez bunt jednego ze niewolników, znanego jako Smikka Smikka Smoodoo, na planecie obsługującej przesyłki pocztowe, zamiast robota, otrzymała sforę oszalałych, uszkodzonych SIR'ów, które Najwyżsi zamierzali wysłać Zim'owi.

Próbowała skontaktować się z przełożonymi gdy banda niebezpiecznych i niedających się w żaden sposób kontrolować robotów, dewastowała jej bazę, ostatecznie transmisja została przerwana, gdy ostatnie sprawne urządzenie w bazie: jej wideofon, został zniszczony przez SIR'y.

W anulowanych odcinkach Edytuj

NA podstawie istniejących fragmentów scenariusza, w pożegnalnym filmie Invader Dib okazać się miało, że na skutek szału robotów, została odkryta i pojmana przez mieszkańców Meekrob a na jej ratunek wysłani zostać mieli Zim oraz Skoodge.